Finanse i rachunkowość

Konkurs Prezesa ZUS na najlepszą pracę - IV edycja

Konkurs Prezesa ZUS na najlepszą pracę - IV edycja

Szanowni Absolwenci studiów wyższych, Studenci i Doktoranci,w imieniu Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie na najlepsze prace z zakresu ubezpieczeń społecznych.

Konkurs obejmuje następujące kategorie:

  • najlepsza praca licencjacka,
  • najlepsza praca magisterska,
  • najlepsza praca doktorska.

Kto może wziąć udział w konkursie
Obecnie można zgłaszać prace do czwartej edycji konkursu. Mogą do niej przystąpić osoby, które w okresie między 1 stycznia 2021 r. a 31 lipca 2024 r. obroniły pracę licencjacką, magisterską lub doktorską na polskiej uczelni w dowolnej dyscyplinie naukowej.

Wymagania dotyczące prac

  • Temat pracy powinien bezpośrednio dotyczyć ubezpieczeń społecznych.
  • Wymaganym językiem pracy jest język polski.
  • Pracę do konkursu można zgłosić tylko raz.
  • Zgłoszenia dokonuje promotor pracy lub kierownik jednostki naukowej, na której praca została obroniona.

Jak zgłosić prace do konkursu

  • Komplet dokumentacji na konkurs należy przesłać na adres konkurs_zus@zus.pl
  • Dokumentację należy przesłać w formacie DOC lub PDF.
  • W temacie albo tytule maila przekazującego dokumentację należy wpisać: „Konkurs Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na najlepszą pracę dyplomową”.
  • Komplet dokumentacji obejmuje:
    • egzemplarz pracy w wersji elektronicznej, tj. w formacie DOC;
    • skan wypełnionego formularza zgłoszeniowego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu;
    • streszczenie pracy (maksymalnie 1800 znaków ze spacjami w formacie DOC lub PDF), określające cel pracy, jej główne założenia oraz ogólne wnioski;
    • w przypadku prac licencjackich i magisterskich skan zaświadczenia wydanego przez władze uczelni potwierdzającego uzyskaną ocenę z pracy wraz z informacją o terminie obrony pracy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu lub według innego wzoru, który zawiera zakres danych zgodny ze wskazanym załącznikiem nr 2;
    • krótki biogram autora;
    • skan dyplomu ukończenia studiów lub nadania stopnia naukowego doktora;
    • rekomendacja promotora bądź opiekuna naukowego pracy zawierająca informacje o walorach naukowych i aplikacyjnych pracy, które decydują o jej zgłoszeniu do Konkursu;
    • opinia recenzentów pracy.

Ważne!
Zgłoszenia przesłane w formie papierowej albo na inny adres e-mail nie będą rozpatrywane.

Nagrody
Laureaci konkursu otrzymają nagrodę finansową, a prace zostaną opublikowane nakładem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Najważniejsze terminy

  • 30 września 2024 r. – zgłoszenie prac do czwartej edycji konkursu,
  • luty 2025 r. – ogłoszenie laureatów.

Kontakt do organizatorów konkursu
konkurs_zus@zus.pl, robert.marczak@zus.pl

Regulamin konkursu wraz z załącznikami